Dve kilá za týždeň

13. října 2008 v 16:30 | Emma - upravila Daphne |  chudnutie
Photobucket - Video and Image Hosting


Stále máš na sebe jedno či dve kilá navyše a nie a nie sa ich zbaviť? Zaraď do svojho pohybového plánu našich 10 jednoduchých tipov a o týždeň sa potešíš, že si vyhrala!

1. Kamkoľvek ideš, vystúp dve zastávky predtým a dôjdi tam pešo. Aspoň 30 minút chôdze každý deň skutočne zaberá!
2. Namiesto esemeskovania a mailovania radšej za dotyčnou odobou zájdi osobne. Možno zabiješ čas, ale aj kalórie!
3. Zabudni na výťah a používaj schody!
4. Keď pozeráš telku, nepoužívaj diaľkové ovládanie, ale prepínaj programy manuálne. Aj malá prechádzka po obývačke robí divy!
5. Jedlo si vyberaj také, pri ktorom budeš žuť. To prekabáti mozog, že ješ viac, aj keď ješ menej. Takže bey bey cestovina, vitaj chrumkavý chlebík a zeleninka!
6. Zelený čaj pomáha metabolizmu, takže - zbohom šumivé nápoje a čierny čaj!
7. Jedz menej a častejšie!
8. Aby si viac pálila kalórie, používaj viac korenia alebo si vyberaj pálivejšie a pikantnejšie jedlá. Videla si niekedy tučnú Indku či Japonku?
9. Nepreháňaj to s kúrením. Čím chladnejšie okolo seba budeš mať, tým viac bude tvoje telo pracovať na tom, aby vyrobilo energiu na zahriatie a spálilo tak kalórie!
10. Žuj žuvačku, klopkaj, dupkaj si, preťahuj si nohy, krúť sa na stoličke... Skrátka, hýb sa. Spáliš tak 500 kalórii denne!


xxx



 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Ohodnoť tento blog, ako v škole

1
2
3
4
5

Komentáře

1 Lucie Lucie | Web | 13. října 2008 v 16:31 | Reagovat

Moooc úžasnýýý blog♥

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama